Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Contact

 

Hulp nodig bij een aankoop? Of al een product gekocht en daarover een vraag? Wat je vraag ook is, bij leapp zijn we je graag van dienst. Hier vindt je de verschillende manieren waarop je ons kan bereiken.

 

 


 
Klantenservice

 

  

Vragen? Bel ons

 
 

02 588 02 70

 
  

Bereikbaar ma. t/m vr.

van 10:00 - 18:00 uur.

 

 

Hulp bij aankoop

Op zoek naar een refurbished Apple product maar weet je niet goed welk type het beste bij jouw gebruik past? Heb je een vraag over één van onze producten, of zou je graag bericht willen krijgen wanneer een product op voorraad komt? Neem dan contact met ons op.

 

Telefonisch

Dagelijks tussen 10:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar via 02-588-02-70 (lokaal tarief). Op zaterdagen zijn onze winkels telefonisch bereikbaar. Klik hier voor onze locaties, openingstijden en telefoonnummers.

 

Live chat

Op elke weekdag staan we via de live chat voor je klaar om je direct en persoonlijk te helpen de juiste keuze te maken. De live chat vind je rechtsonder in dit venster. Wij zijn op de chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 23:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 23:00 en zondag van 13:00 tot 23:00, met uitzondering van feestdagen.

 

E-mail

Zet je jouw vragen liever rustig uit in een e-mail dan is dat ook mogelijk. Wij zorgen er voor dat je (op werkdagen) binnen 48 uur een reactie van ons krijgt. Je e-mail stuur je naar sales@leapp.be.

 

In een leapp store

Natuurlijk kun je ook terecht in onze leapp stores. Wij nemen graag tijd voor al je vragen, onder het genot van een kopje koffie. Klik hier voor de locaties, openingstijden en contactgegevens.

 


 

Klantenservice

Heb je al een product besteld en heb je een vraag over bijvoorbeeld de (na)levering of de betaling? Of heb je een vraag over jouw account? In dat geval is de afdeling Klantenservice je graag van dienst. We verzoeken je het ordernummer bij de hand te houden om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

 

02 588 02 70 (op werkdagen tussen 10:00 en 18:00, lokaal tarief)

 

support@leapp.be

 


 

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht over een product of onze service dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij onze producten en diensten verder verbeteren. Indien je een klacht per e-mail stuurt reageren wij (op werkdagen) binnen 48 uur. Mocht je jouw klacht per telefoon doorgeven, dan krijg je daar binnen 24 uur een telefonische (of indien gewenst schriftelijke) reactie op. Je ontvangt naar aanleiding van een klacht per telefoon altijd direct een bevestiging per e-mail.

 

 

02 588 02 70 (op werkdagen tussen 10:00 en 18:00, lokaal tarief)

 

support@leapp.be

 

 

leapp Klantenservice

T.a.v. Klachtenafhandeling

Kloosterstraat 150A

2000 Antwerpen

 

Mocht een ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, dan kan er een beroep gedaan worden op de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vindt je op de website www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 


 

Technische vragen

Heb je technische vragen over een bij ons gekocht product? Of heb je vragen omtrent lopende reparaties? In dat geval is de afdeling Technische Dienst je graag van dienst. Klik hier voor informatie over de reparatieservice van leapp.

helpdesk@leapp.be

 

  Bekend van radio

  Meer dan 8.000 Facebook likes


Klantenservice

Bereikbaar ma-vr van 10:00 tot 18:00

02 588 02 70


   Specialist in refurbishment