Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Reparaties

 

Heeft je product last van een technisch defect? Dan staan we graag klaar om dat zo snel mogelijk voor je op te lossen. Hoe we dat doen lees je in de volgende vier stappen.

 

 


 
Klantenservice

 

  

Vragen? Bel ons

 
 

02 588 02 70

 
  

Bereikbaar ma. t/m vr.

van 10:00 - 18:00 uur.

 

 

Stap 1.  Aanmelden van een reparatie.

Voor het aanmelden van een reparatie stuur je altijd eerst een e-mail naar onze Helpdesk. In deze e-mail beschrijf je het volgende:

- Het order/bestelnummer van het product;
- Een uitgebreide omschrijving van de klacht.

 

Je stuurt deze informatie per e-mail naar helpdesk@leapp.be. Het telefonisch melden van een reparatie is helaas niet mogelijk. Indien je een product voor reparatie wil melden in één van onze leapp stores dan kan dat eveneens. In dat geval hoef je deze instructies niet verder te volgen.

 

Bij binnenkomst van de klacht registreren wij deze om vervolgens contact met jou op te nemen. In sommige gevallen is het niet nodig om het product als reparatie op te sturen en is de klacht op afstand te verhelpen. Mocht de klacht niet op afstand te verhelpen zijn dan ontvang je een instructie om het product per post of via één van onze winkels te retourneren. 

 

Stap 2.  Verzending van het product

1.

Download het reparatieformulier en vul deze volledig in. Met Adobe Acrobat Reader kun je het formulier digitaal invullen.

Voor MacBook     Voor iMac     



Voor iPhone     Voor iPad     

 


2.

Print het reparatieformulier, lees deze goed door en zet vervolgens jouw handtekening hieronder.

3.

Verpak het product zorgvuldig voor verzending. Als verzender ben je verantwoordelijk voor het pakket en de inhoud hiervan. Zorg daarom dat het product goed beschermd is. Pakketten die niet goed zijn verpakt of beschadigd worden door ons niet aangenomen.

4.

Voeg het reparatieformulier en een kopie van de factuur bij het pakket.

5.

Je dient het pakket zelf via een pakketdienst zoals bijvoorbeeld PostNL naar ons te versturen, of voor reparatie af te geven in één van onze winkels. Bij verzending dient het pakket geadresseerd te worden aan:

 

leapp Technische Dienst
T.a.v. Reparaties
Kloosterstraat 150
2000 Antwerpen

 

Stap 3.  Status van de reparatie.

Wanneer het product bij ons binnenkomt per post ontvang je hiervan een bericht per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om de reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren, door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner, dan stellen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

 

Mocht je na 7 werkdagen nog geen status update hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met helpdesk@leapp.be of telefonisch via 02 588 02 70. 

 

Stap 4.  Terugzending.

Het product wordt na reparatie kostenloos (binnen de Benelux) teruggezonden volgens de jouw opgegeven wensen. Bij verzending ontvang je een status update per e-mail evenals een track & trace code om het pakket te volgen.


  Bekend van radio

  Meer dan 8.000 Facebook likes


Klantenservice

Bereikbaar ma-vr van 10:00 tot 18:00

02 588 02 70


   Specialist in refurbishment