Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Veelgestelde vragen

Soms kom je er niet uit, daarom zijn er onze veelgestelde vragen. En antwoorden. Dat scheelt weer zoeken.


SERVICE

 

REFURBISHMENT

 

  

Bezoek onze winkels

 

Maak zelf kennis met refurbishment en onze service. 


Bekijk winkels   


 
  

Vraag & antwoord


 

Veel gestelde vragen


Wij verkopen refurbished Apple producten. Deze gebruikte producten komen van grote bedrijven waar ze deze producten slechts 1 tot 3 jaar gebruiken. Onze ex-demo modellen zijn vaak tot 3 maanden gebruikt. Na een refurbishing proces zijn ze klaar voor een nieuwe eigenaar. Jij kan ze vervolgens via onze website of winkels bestellen met standaard 2 jaar garantie. Zo heb je dus een goed en betrouwbaar product voor weinig geld!

Nee, je hoeft niets te installeren op de computer. Wij hebben alle benodigde besturingssoftware al voor je geïnstalleerd. Wanneer je de computer voor de eerste keer aanzet moet je enkel een taal en land aangeven. Alle producten leveren wij met de benodigde besturingssoftware maar standaard zonder een installatie DVD (tenzij anders aangegeven bij de productspecificaties).

Wij leveren al onze producten met het benodigde besturingssyteem. Overige software zoals Microsoft Office programma's dienen zelf aangeschaft en geïnstalleerd te worden. Office pakketten kun je bij ons aanschaffen, je vindt deze onder het menu 'Accessoires'.

Bij de meeste iMac, MacBook, Mac Pro en Mac mini kun je kiezen voor diverse upgrades. Wij adviseren vooraf contact op te nemen met onze Klantenservice voor meer informatie.
 

Alle bestellingen worden kosteloos en verzekerd en verstuurd. Ook kun je ervoor kiezen bestellingen af te halen in een leapp store bij jou in de buurt.

Wij doen er alles aan om je zoveel en zo duidelijk mogelijk uitleg te geven over je bestelde product. Mocht je er ondanks deze informatie niet uitkomen dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.

Alle informatie over reparaties en onze procedures daarbij vindt je op onze reparatie pagina.

Heb je voor of na aankoop nog vragen? Dan staat onze Klantenservice graag voor je klaar. Wij zijn te bereiken per e-mail, chat en telefoon. Uiteraard ben je ook welkom in één van onze winkels.

Online bestellingen die op voorraad zijn en op een werkdag zijn geplaatst worden binnen 3 werkdagen bezorgd. Bestellingen die op een werkdag voor 12:00 zijn geplaatst worden in veel gevallen zelfs al de volgende dag bezorgd. Alle pakketten worden vervoerd door PostNL. Als het bestelde product overgedragen is aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met een track & trace-link. Hiermee kun je eenvoudig online jouw pakket volgen. Wanneer je vragen hebt over de status, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 – 18:00 op 02 588 02 70 of via mail: klantenservice@leapp.be

Op onze reparatie pagina vind je alle informatie om een product ter reparatie aan te bieden

Op de winkel pagina vind je de openingstijden van onze leapp stores.

Voldoet het geleverde product niet helemaal aan jouw verwachtingen? Bij leapp heb je bij online aankopen altijd 14 dagen ‘Niet goed, Geld terug’ garantie. (m.u.v. B2B aankopen) Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij ons. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug gestort. Voor het retour sturen van een product gebruik je het meegezonden retourfomulier. Of vraag een digitale versie van het retourformulier aan bij onze klantenservice via klantenservice@leapp.be. Wij helpen je dan bij de verdere stappen.

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je inlogt op jouw account kun je al jouw facturen bekijken, opslaan en uitprinten.

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na je retourmelding het aankoopbedrag terug hebt.

Ja, dat is mogelijk. Op onze reparatie pagina vind je alle informatie om een product ter reparatie aan te bieden

Het kan gebeuren dat wanneer je order uit meerdere artikelen bestaat, deze uit verschillende magazijnen worden verstuurd. Je ontvangt dat meerdere keren een track&trace code waarmee je de bezorging kunt volgen.

Wanneer je adapter binnen 2 weken een probleem geeft, zullen wij deze kosteloos vervangen. Na deze periode heb je geen garantie op de adapter, behalve bij een Goud 24 maanden Garantie & Service pakket (dit garantieproduct wordt niet langer verkocht). 

 

Wanneer uw reparatie bij ons binnenkomt per post dan stuurt onze logistieke afdeling u een status update per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om uw reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner dan stellen wij u hiervan tijdig op de hoogte. Mocht u na 7 werkdagen nog geen status update hebben mogen ontvangen dan kunt u contact opnemen met klantenservice@leapp.be  of de Technische Support: 02 588 02 70. Ook kunt u in uw leapp.be account de actuele status van uw reparatie inzien.

Bij retour en omruil betaal je zelf de verzendkosten. Dit geldt ook voor een reparatie. Wij bezorgen het product na reparatie gratis.

Je kunt je aankoop binnen 2 weken omruilen. 

Dat kan. Bij leapp heb je bij online aankopen altijd 14 dagen ‘Niet goed, Geld terug’ garantie. (m.u.v. B2B aankopen)

Wanneer je accu binnen 1 jaar een probleem geeft, zullen wij deze kosteloos vervangen. 

Wanneer uw reparatie bij ons binnenkomt per post dan stuurt onze logistieke afdeling u een status update per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om uw reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner dan stellen wij u hiervan tijdig op de hoogte.
Mocht u na 7 werkdagen nog geen status update hebben mogen ontvangen dan kunt u contact opnemen met klantenservice@leapp.be of de Technische Support: 02 588 02 70. Ook kunt u in uw leapp.be account de actuele status van uw reparatie inzien.

 


Heb je een andere vraag?


   Bel 02 588 02 70

Werkdagen 10:00 - 18:00

   E-mail ons

Op werkdagen binnen 48u reactie

 

   Chat online

Elke dag bereikbaar

    



Bij leapp krijg je altijd:

Premium kwaliteit refurbishment

Persoonlijke service & 2 jaar garantie

Het juiste device bij jouw wensen

   Specialist in refurbishment