Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Een "giant leap" voor leapp

February 22 2016

Een

Het was muisstil vanmorgen om 08:00 uur op het servicecenter van Leapp in Amsterdam en Antwerpen. Iedereen hield zijn adem in toen na de zoveelste nacht doorwerken de knop om ging en het volledig nieuwe automatiseringssysteem en ecommerce platform LeApp live ging. Al snel ging de stilte over in luid gejuich. Buiten misschien wel 100 “pixel perfect” gerelateerde zaken draait LeApp fantastisch!

In samenwerking met internetbureau Amsterdam Standard heeft leapp afgelopen jaar zeer hard gewerkt aan een volledig nieuw ERP systeem met als primaire doel om uit te blinken in omnichannel /crossborder retailing. “We zijn voor 90% geslaagd in het bereiken van ons doel, 5% wordt hier in de komende dagen nog aan toegevoegd door allerlei kleine opmaak dingetjes goed te zetten die pas na livegang de hoogste prioriteit krijgen. De laatste 5% zullen we nooit helemaal realiseren maar vanaf vandaag zullen we vanuit een duidelijke strategie via SCRUM sprints iedere dag aan het systeem blijven werken om continue een klein stapje voorwaarts te kunnen blijven maken” Aldus Jan Willem Boerhout, Interim automatisering specialist en adviseur bij Leapp.
 
Als (r)e-tailer van refurbished Apple producten heeft leapp de afgelopen jaren een spectaculaire groei doorgemaakt. Het in 2011 opgerichte bedrijf heeft elk jaar zijn omzet weten te verdubbelen. Van Amsterdamse start-up is leapp in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een internationale speler met websites en winkels in België en Duitsland. “Dat betekent dat klanten ook steeds meer van je verwachten, en volkomen terecht”, zegt CEO en oprichter Rogier van Camp. “Ons huidige ERP, voorraadsysteem en e-commerce platform was niet langer geschikt voor onze groeiende volumes en versterkte ambities".
 
LeApp, ons nieuwe systeem, dat sinds vandaag in gebruik is genomen betekent een grote winst in de optimalisering van onze interne processen wat resulteert in een sterke verbetering in de service naar onze klanten voegt Werner Bruyns (COO België) er nog aan toe. Een beter voorraadbeheer in ons virtuele magazijn en vernuftige logistieke processen zullen ervoor zorgen dat de klant online en offline altijd ons real-time aanbod ziet en producten sneller in zijn bezit heeft. Bruyns: “Dit is daadwerkelijk ‘a giant leap’ voor ons. Klanten kunnen een aangenamere koopervaring en nóg betere service verwachten.”. Naast een fundamentele verandering achter de schermen, is de webwinkel in een compleet vernieuwde huisstijl uitgevoerd. “Frisser, toegankelijker en gebruiksvriendelijker, waardoor het online shoppen op leapp.be ook leuker en makkelijker wordt”, aldus Bruyns.
 

Leapp is een omnichannel retailer met het doel om Apple producten breed bereikbaar te maken. Leapp verkoopt Apple producten met een korting tot wel 70% en heeft naast een goed lopende webwinkel 17 winkels in Nederland, Belgie en Duitsland. Het concept slaat goed aan, want leapp is van plan eind 2016 ruim 30 fysieke winkels operationeel te hebben. Ook verder uitbreiden naar andere Europese landen hoort bij de ambities van deze Hollandse ondernemer.


Volgend bericht



   Specialist in refurbishment